کانون تبلیغاتی پردیسان سیر خاوران زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
خواهشمند است برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس برقرار کنید
051-38599999
در دنیاي نوین امروزی، تقریبا همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش هاي ترویجی هستیم. سازمانها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاري و غیرتجاري آموخته اند كه توانایی برقراري ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی براي موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیامهاي ترویجی به منظور اشاعه اندیشه ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویري مناسب براي مؤسسات و شركت ها، ترویج آرمان هاي فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت براي نامزدهاي انتخابات و دیگر چهره هاي سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع رسانی و بسیاري موارد دیگر به كار گرفته می شوند تا طرز تفكر، شیوه هاي رفتار، معیارهای ترجیحات فردي و اجتماعی، و به طور كلی، ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبان نیز پرهیز و فرار از آثار و نتایج تلاش هاي تبلیغاتی و بازاریابی ارتباط گران را به طور فزایندهای دشوار می بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایه پیشرفت هاي شگفت انگیز فناوري اطلاعات و ارتباطات در صدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند. براي چندین دهه، صنعت و هنر تبلیغات، تحت سلطه و یكه تازی دفترهای تبلیغاتی بزرگ و چند منظوره بود كه انواع خدمات تبلیغاتی و بازاریابی را ارایه می دادند. در دهه هاي پیشین، استراتژي تبلیغات در سطح عمومی، گرایش به آفرینش یك یا دو آگهی تلویزیونی براي پخش از شبكه ها، چند آگهی مطبوعاتی براي چاپ در روزنامه ها و مجلات عمومی و پرطرفدار و چند برنامه حمایت از ارتقاي فروش نظیر كالا برگ ها و جوایز و هدایا بود اما در دنیاي امروز هزاران رسانهاي كه مواد چاپی، رادیو، تلویزیون كابلی وماهواره ای و اینك اینترنت فقط بخشی از آن است، براي جلب توجه مخاطبان و تأثیرگذاري بر آنان رقابت میكنند. ارتباط گران و تبلیغ كنندگان به فراسوی رسانه هاي سنتی می نگرند تا راه هاي بهتری براي برقراري ارتباط مؤثر با مخاطبان پیدا كنند.